Solal rozpoczął swoją działalność w 1986 roku. W ciągu ponad trzech dekad funkcjonowania na rynku nasza firma przeszła gruntowną reorganizację. Wprowadzaliśmy w tym czasie wiele zmian, które miały na celu podniesienie poziomu obsługi i dostosowanie asortymentu do stale rosnących potrzeb klientów. Kluczową decyzją, jaką podjęliśmy, było skupienie się na jednym obszarze – sprzedaży materiałów i akcesoriów biurowych.
Jako hurtownia artykułów biurowych, działamy na rynku od 1998 roku. Wiemy, czego potrzeba naszym klientom. Odzwierciedlenie tych potrzeb stanowi nasz sklep internetowy z materiałami do biura. Nieustannie doskonalimy umiejętności, rozbudowujemy asortyment, kontrolujemy poziom cen, utrzymując je na niskim poziomie oraz wprowadzamy niezbędne udoskonalenia techniczne. Wszystkie te działania mają jeden podstawy cel – chcemy stać się dla klientów niezawodnym strategicznym partnerem, który zawsze spełnia oczekiwania.
Dlaczego nasze zaopatrzenie biurowe cieszy się rosnącą popularnością? Oto co sprawia, że grono klientów naszego sklepu internetowego nieustannie się powiększa:
Chociaż prowadzimy sklep internetowy z materiałami biurowymi, siedziba naszej hurtowni mieści się w Warszawie. To właśnie z tego miasta pochodzi największa grupa naszych klientów. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam jednak zapewniać zaopatrzenie biur ulokowanych w dowolnym miejscu na terenie kraju. Dzięki rozbudowanej sieci producentów z którymi współpracujemy, możemy prowadzić sprzedaż akcesoriów biurowych, artykułów szkolnych i papierniczych bez korzystania z usług pośredników. Ma to przełożenie na ceny, które pozostają na niezmiennie niskim poziomie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów naszej hurtowni biurowej, wprowadziliśmy innowacyjny system składania zamówień. Wystarczy zalogować się do naszego sklepu internetowego, aby otrzymać dostęp do aplikacji Solal Internet System. SIS to innowacyjne, a przy tym proste w obsłudze narzędzie, które daje szerokie możliwości w zakresie kompletowania, składania i kontrolowania firmowych zakupów. Można je bez problemu dostosować do przedsiębiorstwa o dowolnej strukturze. Aplikacja pozwala na dostosowanie panelu zakupowego do struktury firmy oraz dokonanie segmentacji budżetu dla poszczególnych działów oraz użytkowników. Posiada również opcje generowania raportów zakupowych, czyli dokumentów niezwykle istotnych z punktu widzenia sprawozdań tworzonych przez zarządy firm.